Hahahahahaha Isabell har stor rumpa...

OBS ! Sjukt dålig humor borde inte läsas..(;
Haha jag och Miranda driver lite med Isabell inte Issi utan en annan Isabell. För hon sa att Miranda har stor rumpa och då blev det så att Isabell har en stor rumpa så att hästarna hon rider på ramlar ihop haha, och hon älskar hästar så mycket att hon kommer att föda häst barn där ett av dom ska heta Tolivia.. Sedan tömde jag mitt skåp och la in allt i Lindas och satte på mitt lås på Isabell skåp så nu leter hon efter nykeln som jag har i min strumpa.. hihi ! (: För hon kan ju inte få upp sitt skåp..

Förövrigt hade vi matte test nyss och det gick väll lite si och sådär.. haha vet inte riktigt reulstaten än men hoppas på att det gick bra. Hinner inte blogga mer nu för vi ska ha svenska snart, Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0