Bäddat om...

Har precis bäddat om sängen och det tog kanske tio-tjugo minuter, men nu är det iallafall gjort lite mer rent här än vad det var igår dock är det fortfarande mycket kvar.

Hade egentligen tänkt att kolla lite på idol älskar det programmet det är sjukt roligt att se när vissa sjunger jätte bra medans andra sjunger lite sämre..haha antar att alla har sett den annars är det dax att göra det tycker jag..Men nu efter en halv bra träning av mig ska jag börja pallara mig emot sängen eftersom att jag inte kommer upp på mornarna annars.. bloggar nog imorgon.

Kram Michelle.

P.S Tilda Jonsson du betyder enormt, <3
D.S


What ever i said to you, remember that i love you,<3

Kommentarer
Postat av: Tilda

I will always love you, even the best friends fight sometimes <3

2010-09-13 @ 21:42:26
URL: http://tildalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0