Amazing race...


Just nu sitter jag och kollar på Amazing race ett program jag kan rekomendera för er som inte sätt det ännu. Matcherna idag gick faktiskt riktigt bra första vann vi med 10-0 och den andra med 7-1 så är riktigt stålt över mina lag kamrater.

 Dock var det två som blev skadade under fotbollsmatchen (inte ur vårat lag) så en av dom blev hämtad med ambulans, hon var i en närkamp med en av mina lag kamrater och så ramlade hon och slog i bakhuvudet, hoppas att det gick bra för henne iallafall. Jag gjorde faktiskt ett mål i fotbollen idag men domaren såg inte att hon låg inne i målet så det gilldes inte.. :( buhuhuhuhuhuhu !

Aja ska ta och göra annat lite, bloggar imorgon igen om jag kan, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0