Stinsen...


Love to you <3

Har som sagt varit på stinsen tillsammans med Miranda och hennes stora syster vi gick mest runt för att kolla och prova olika saker, men en sak blev det en halsduk från Gina tricot den kostade bara 99.00 kronor så det var ett riktigt billigt kap tycker jag.

Känner att jag faktiskt är rätt så trött och att jag borde lägga mig och vila men icke sa nicke ska ner på innebandy träning runt åtta och kommer hem runt halv tio - tio och då är det nog bara att göra sig i ordning för att gå lägga sig för natten, har ju nämligen fotbollscup i morgon i sigtuna så måste vila ut min kropp lite.

Aja antar att jag kanske hinner slänga in ett sista inlägg innan jag lägger mig för natten kanske till och med två om vi har tur, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0