PLUGG !


Nu är första skoldagen för veckan avklarad- Måndag...

Visst det var lite små tjaffs plus lite slag och sparkar med yngre killar från Irland som har bosatt sig på en parkering tillsammans med sin familj. Dom kom och tjaffsade lite med oss så det blev värsta bråket och tillslut ringde någon polisen så killarna och deras familjer ska fytta därifrån senast ikväll.

Men jag och Miranda gav dom iallafall en chans och snackade lite med dom (engelska) och det visade sig att dom egentligen var jätte snälla och söta för den delen också. Nu sitter iallafall jag och Miranda och pluggar först no och nu ska jag sätta mig matematiken också, jippie ! :)

Aja bloggar kanske senare igen, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0