Lite förändringar...


Försökte verkligen blogga imorse man inte riktigt. Åkte iallafall på semi final i fotboll där vi förlorade med 4-1, shit happend... Efter matchen åkte jag med Isabell eller a dom skjusade hem mig pga att våran bil har gått sönder, jippie not !
 
Sedan åkte vi  iallafall till huvud arenan för att hämta medaljer (vi kom ju faktiskt delad trea) och då fick vi reda på att det var en match om tredje pris så vi sprang runt och letade efter motståndare som inte fanns för dom ringde och lämna WO så ja vi fick en pokal och titeln tredje pris, grymt jobb !

Nu ska jag iallafall iväg på innebandy match uppdaterar nog efter ifall jag inte sitter för limmad framför AIK- Djurgårn, GO GNAGET !

Kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0