Lääxor...


Har hållt på att göra läxor en hel del och just nu verkar det som att det mesta sitter ganska bra. Var ute lite med lilla syster också för att sälja jultidningar vi hann bara till en person men hon köpte ju lite iallafall.

Just nu sitter jag framför dator och på tvn visas Biggest loser sverige ett riktigt roligt och bra program som jag rekomenderar till er som inte har sett det. Ska ta och kolla runt lite på nätet och ta det lugnt sedan ska jag så småning om börja röra mig emot sängen.

Kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Biggest loser är ganska intressant att se.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-12 @ 20:13:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0