Julklappar...


OMG ! Där ser ni jag kan bjuda på mig själv jag med ! ♥ Saknar dig otroligt mycket kom hem.

Tänk att klockan bara är tio i sju, det känns verkligen inte som det. Och eftersom att jag har sådan mycket tid över till saker och ting kan jag ta och börja planera julklapps och födelsedags listan vi är ju snart inne i november !?

Miranda hade ett önskemål om att jag skulle slänga in mina enskilda skolfoton från förra året så jag tänkte ta mig ner för trappen och fota dom så att dom kommer in på bloggen snarast ! :) <3

Kommentarer
Postat av: kellieboberg

haha ja är cp :D



& jag är HEMMA :D <333333

2010-10-17 @ 22:00:15
URL: http://kelliebobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0