God natt för idag...


Jag saknar dig så att det gör ont, <3

Tänkte ta och säga god natt för idag...
Eftersom att jag är väldigt trött på mornarna och knappt orkar gå upp så tänkte gå och lägga mig tidigt idag.

Imorgon är det fredag och jag ska försöka umgås med någon en liten stund på dagen innan jag ska hem för att packa. Tyvär blir det ingen innebandy träning för mig imorgon eftersom att jag helst ska vara pigg och kry till helgen, kram Michelle.

En fråga: Tycker du att min desgin är trist ? (:

Kommentarer
Postat av: kellieboberg

1. saknar dig så mycket mer

2. jo ganska, men gillar dom nya bilderna på din header

3. HAHAHA VAFAN GÖR JAG PÅ BILDEN?! :D

2010-10-17 @ 21:58:48
URL: http://kelliebobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0