Bullar och saft :D


TRAKTOOOOORN ! FRÅN ORIENTERINGSDAGEN MIRANDA OCH MICHELLE GILLAR ! ;)

Halli, hallå !

Här sitter jag tillsammans med Miranda,
vid mitt köksbord där vi äter mellis som består av fruktsallad, bullar och saft en riktigt bra mellis tycker jag följt efter det är det läxor som gäller har ju matte prov imorgon så man vill ju helst få ett bra resultat ?

Senare ikväll har jag fotbollsträning som jag har alla andra tisdagar. Brukar ju ha extra innebandy idag men jag orkade inte riktigt så jag övertalade Miranda att stanna med mig och göra läxor, haha busigt (a'

Aja ska ta tag i den saken nu då så jag har mer tid till annat, kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0