Börjar halv tio...


All things is up to us, but my question is to you...

Har sovmorgon idag eftersom att våran svenska lärare inte kunde ha lektion idag rätt skönt, efter idag har man ju klarat av veckan och man går in på dom få dagarna som kallas, helg..

Hade fullt upp igår så han verkligen inte blogga men det ska jag försöka få ändring på idag eller ja så gott som jag kan iallafall. Jag bad Miranda blogga till mig igår men tror att hon också hade fullt upp och glömde det, sant ?

Efter skolan lär jag umgås med Miranda, Lina och kanske Ellen vi får se sedan ska vi iväg på innebandy möte och äta pizza sedan drar vi vidare till solna hallen för att kolla på AIK- Caperio Täby och jag hejar ju soooolklart på AIK.

Detta lär bli min dag ifall att inget annat händer, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0