Kladdkaka :D


Det luktar som att mamma håller på att baka kladdkaka där nere och det luktar såhääääär gott ! Sitter för tillfället och kollar på något dykar program på barnkanalen och känner att jag har en hejdundras huvudverk, troligtvis efter att jag ramlade på matchen.

Ska lämna in jultidningarna nu också och jag har faktiskt kommit upp till det jag verkligen vill nu så jag är stolt riktigt stolt ! Aja ska göra mig klar och ta det lugnt, kroppen blir ju inte gladare av att sitta vid en ljus skärm, God natt !


Kommentarer
Postat av: della

sv; Åh vad kul! Ännu en till Rotebro spelare som hittat till min blogg! Men nej, vi förlorade inte. spela lika.

2010-11-22 @ 16:01:37
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0