Yes, im back


Ja, jag är tillbaka efter en hel helg spenderad i Falun AXA FLOORBALL CUP tror jag att den hette. Tänkte skriva lite mer detaljerat om vår lilla ¨semester¨. Vi körde som sakt i två serier en med nittiosju och en med nittiosex. Nittio sex gruppen vann vi då och vi spela kvartsfinal klockan 23.00 igår kväll då vi förlorade på straffar (5-5)efter förlägningen. I nittiosju kom vi två i gruppen men eftersom att det bara var fem nittiosju lag anmälda så gick dom två bästa lagen till final och såklart var vi ett utav dom vi och Bele 2. Finalen spelades tjuga över tvp idag tror jag då det stog 0-0 efter full tid, med varsin jätte mål chans som domarna inte tyckte var mål. Sedan sjugosju sekunder in i förlängingen gör Bele 1-0 och där med är matchen avgjord Bele vinner och vi tar silver.

 Men jag kan verkligen säga att det var jämt och att ni alla spelade otroligt bra, grymt jobbat tjejer. Inte nog med det så hade vi faktiskt eller som vanligt en otrolig hejar klack tack till den eller annars ett syort tack !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0