Ute...

Hallo... Kvällen har jag spenderat ute tillsammans med Madeleine och Isabell som först och främst skulle äta. Madeleine åt en stor räkmacka och jag och Isabell tog och delade på en pommes frites tallrik. Madeleine är taskig och la en räka i min cola, men då blev jag sur och la en pommes frites bit i Isabells cola och sedan ett klubb papper i Madeleines luva hehe.

Imorgon är det iallfall skola igen trist men sant, men jag kan glädja mig åt att jag är frisk och kanske kommer att åka till stinsen tillsammans med Isabell och Madeleine efter skolan hoppashoppas. För tillfället kollar jag på Wipeiut men det är reklam nu så jag passar på att blogga.

Men alla får ha en bra kväll så bloggar jag igen imorgon om jag kan, Michelle.
Bad boys-Alexandra Burke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0