TILL KELLIE - behövs verkligen inte läsas...

Jag upptäckte en ny grej idag som jag inte har sett förut jag har vart för upptagen med att försöka ändra på dig att jag inte märkte det förän nu. Precis som du skrev i texten som jag läste idag (efter) den flickan finns fortfarande kvar. Det är inte bara du som ändrat på dig utan jag med det är därför det är så hära. Men nu precis nu har jag upptäckt att du har ändrat till tillbaka en del ganska mycket faktiskt. Och jag har insett att om det fortsätter så hära mellan oss asså att du har ändrat dig och att du inte går tillbaka för mycket kommer vi ha en fantastisk sommar helt jävla underbar. För med dig känner jag mig fri jag vågar mera och jag fpr själv förtroende när vi gör det på rätt sätt. För jag älskar dig inerst inne jag vet det och i sommar är det du som ska få förändra mig, på ett possitvit sätt.

Kommentarer
Postat av: KellieBoberg

Älskar dig över allt annat!<3

2010-05-27 @ 21:44:15
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0