Svar till dig...BEHÖVS INTE LÄSAS

Jag menade inte att blanda in Johan men det är det enda jag kan tänka mig du är sur för, eller inte kan lita på mig för. Jag hatar det alla säger men du förstår inte och jag kan inte heller säga det inte såhära det går inte och det vore taskigt. Om du är glad att jag fick er att bli vänner då är jag glad för din skull, det lovar jag men jag vill bara inte att ni ska bråka. Skit it nu om oss. Om texten på din blogg e te mig så ska jag säga dig att jag lägger mig fan inte i ditt liv längre, jag behöver inte bry mig om huvud hela taget för du verkar endå inte bry dig om vad jag tycker du är inte ensam om att vara sur jag har fan slutat lägga mig i ha dina kompisar så kan du ju ta mina med för den delen och sedan skita i att jag tagit till mig det du sagt eller skrivit jag ska inte lägga mig i ditt liv inte hjälpa dig och inte finnas dära för dig för du vill ju verkligen inte ha mig. Du kanske också funderar på om vi verkligen är kusinen eller ? För du mår ju fan inte ens dåligt av det hära...Det är så jäkla mycket du inte vet. Jag tänkte till och med bli som du för din skull men nu vet jag inte om det är värt det för du kommer endå dissa mig sedan. Orkar inte slösa mera tid just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0