Summerjam

Summerjam heter låten som spelas på min spotify för tillfället.Jag stängde nyss ner sims som jag spelade i ca tio minuter innan jag drog ner för att titta på tv lyckligtvis var den någon bra film på tv som sedan avslutades med att jag kollade på andra halvlek mellan Malmö-Åtvidaberg där Malmö vann med 3-1 Wilton Figuredo (gammal AIKare) gjorde sista målet snyggt var det också.

Jag väntar på att Kellie ska logga in på msn hon vet varför och så hoppas jag att Miranda också ska logga in men henne får jag inte tag på alls. Men jag antar att jag uppdaterar senare igen om jag kan. Bilder på det jag köpte i måndags kommer nedan.

Kram Michelle.


Tröja 99:- Stadium

99:- Gina Tricot

Guldfynd 59.50:- tror jag att det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0