SnabbShopping...


Hallå, nu har jag suttit med ett inlägg i två och halv timme tror jag utan att ha publicerat det så nu börjar jag om på nytt. Jag och Madeleine åkte i väg till stinsen för en liten snabbshopping, och eftersom att vi knappt handlade något så blir det tyvär inga bilder. Men jag hittade en T-shirt som jag ska köpa nästa gång jag åker dit. Resten av dagen vet jag inte alls hur den kommer bli eftersom att Madeleine drog hem för lite mera än en timme sedan. Men jag antar att jag bloggar igen senare om jag kan.

Michelle.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tävling i bloggen :D Kika in!

2010-05-01 @ 15:59:41
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: josefin

hej jag är en 16 årig tjej, har haft min blogg ett tag men nu har jag börjat om igen. I mitt senaste inlägg berättar jag om ett hårtips som du borde läsa och om du själv har något bra hårtips, skulle uppskatta om du titta in och skrev något! :)

2010-05-01 @ 16:11:31
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0