Nu har jag...


Nu har jag nyss redigerat tre bilder en av dom kan ni se ovan...


Miranda har kommit hem så jag kanske drar till henne om jag inte går och klipper mig, för tillfället är mitt hår väldigt jobbigt så det skulle behövas en klippning. Jag har kollat på Hammarby-Norrlöping som slutade 2-3 med två skadade Hammarbyspelare. Misstolka inte att jag hejar på Hammarby för det gör jag verkligen inte AIK är liksom laget för mig. Men eftersom att en del ur min släkt/familj hejar på Hammarby så händer det att man kollar på det ibland. Imorgon är det iallfall Derby AIK- Djurgården, så jag lär antagligen sitta limmad framför TV:N !

Aja bloggar igen senare om jag kan, Michelle.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin bild :)

2010-05-01 @ 18:23:23
URL: http://jonnabis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0