Löpträning...


Nu är man tillbaka framför skärmen efter en löpträning och ett litet kärleksbråk dock inte mellan mig och någon. Nu ska man ta sig in i duschen och sedan uppdatera lite mera om man hinner. Men för alla er som inte vet så är min innebandy tränare på tv idag på efterlyst Mats Korpi heter han och är polis. Uppdaterar mer efter duschen om jag kan.

Dagens:
Hiss: Brännboll & Det fina vädret
Diss: Min träningsverk & ett kärleksbråk (dock in mellan mig och någon)
Händelse: Smakade en ny klubba med grape smak riktigt god kan jag säga utvärderar den senare.
Vän: EiraMirandaNilsson.
Humör: Trött men glatt.
Låt: Darin- Out of my life.


Kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0