Konfermation och dansuppvisning...


Bild från grönan, fotad av mig.
Konfermation och dansuppvisning är vad jag har kollat på under dagen. Först åkte vi till södertälje för att min kusin skulle komfermera sig ( Kellies storebror. ) Tyvär var ju inte Kellie dära för hon var på någon innebandy avslutning synd när man endå får chansen att träffa henne liksom. Vi fick smaka på någon bröd/kex bit som vi doppade i vin som Jesus och dom gjorde under natt varden alltså så tog vi nattvarden.

Efter det åkte vi tillbaka till Rotebro och vidare mot upplands Väsby där det var dansuppvisning med temat Bamse ¨Dunderkär¨hette den... Dom små flickorna är verkligen gulliga i sina kläder. Men bilder och filmer kommer imorgon om jag hinner. förlåt för lågnt inlägg, bloggar imorgon igen om jag kan.

Kommentarer
Postat av: KellieBoberg

Förlåt gumman, men innebandyn är ju som sagt en del utav båda tvås liv..<3

Jag saknar dig verkligen<3

2010-05-23 @ 22:38:10
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0