KellieBoberg- läses ej om ni inte vill.




Snart är det över tror jag, iallafall enligt mig. Det var inte bara du som ändrade på mig utan jag med, när jag är med dig som det var på bilderna ovan då känner jag mig stark och självsäker du är en av få personer som kan få mig och känna så hela tiden du är nästan den enda faktiskt. Under tiden jag har gnällt,tjatat, gjort bort mig och allt det dära så har du ändrat dig ändrat dig tillbaka till min Kellies som alltid kommer att finnas där inne. Den Kellie som i sommar ska bära mig upp och tillsammans med Miranda ge mig självförtroende och ska göra mig till en bättre person. För det är det jag vill och det jag känner. Jag saknar en del av gammla mig och det ska du ge mig tillbaka för det är bara du som kan lyckas med det. Gumman jag älskar dig forever and allways jag ska alltid finnas på dig stötta dig igenom dom jobbigaste stunderna i ditt liv vi ska tillsammans gå igenom'' den tredje generationen''. och kämpa för jag älskar dig.

Kram er Michelle.


Kommentarer
Postat av: Kellieboberg

Kommer du ihåg vad vi alltid sa te varann dom 'perfekta stunderna' då vi va som tajtast ?

Forever and always sis,

Kommer du ihåg?

Och det ska bli ett föralltid och alltid<3

iloveu!

2010-05-27 @ 21:47:23
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0