Jag vill ut...


Åhh... Jag vill ut och bara ha det kul och inte sitta inne och glo... Jag funderar på att dra till KOM och klippa mig är trött på att mitt hår är så tråkigt och alltid trasslar sig. Annars någon som villl göra något ?

Nu smsade Miranda så kanske drar ut med henne ett tag. Men jag vill bara tillbaka till stinsen och handla kläder,smycket och allt det dära. Igår kom vi upp i 28 besökare 2 ifrån att ni skulle få något speciellt men som sakt dagen är inte slut ännu så det finns fortfarande tid kvar...

Bloggar kanske mera senare om jag kan, Michelle.

Kommentarer
Postat av: K I T T Y ♥

Sju´kt fin design :D

2010-05-01 @ 17:38:49
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0