jag älskar dig för den du är ♥

kan du inte bara älska mig för den jag är? syster, mitt allt, älskling.
jag försöker göra mitt bästa, snälla pusha mig inte för att jag ska bli annorlunda..
jag vet att du vill få mig inse att jag inte är den som jag va för två år sen,
men människor förändras, det vet du? det vet jag oxå!
ni sumpade eran första chans lite när ni gjorde som ni gjorde genom att ändra hela min blogg &
lägga in bilder som jag helst vill glömma, men ni är värda en andra!
du är så fin michelle, du behöver inte ändra på dig !
du är precis så som jag vill ha dig, du är alldeles för fin ,
en skit söt & go person är vad du är gumman,
och ja vet att du kommer sakna våra gamla minnen med mig som den dära 'pojkflickan',
men hon är finns kvar, även fast jag är den dära ' fjortisen' som du säger,
hon finns inom mig. och bara för din & mirandas skull så har jag inte sminkat mig på snart en vecka,
jag tycker ni borde vara lite små stolta över mig för att jag iaf försöker.

jag är iallafall så jävla stolt över dig syster,
jag älskar dig, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0