Inte mycket kvar


GAMMAL BILD PÅ MIG OCH ISSA !<3

Ja, som sakt nu är det inte mycket kvar innan jag är helt klar med att göra mig i ordning, jätte intressant jag vet. Så hära näst på min lista som finns i mitt huvud är att städa rummet. Och så är det ju söndag idag vilket betyder att ni ska få musik tips och så ska jag försöka fixa något extra som jag säger hela tiden mern som aldrig blir av. Men jag ska verkligen försöka bättra mig på den delen ( även med annat). Word battle är fortfarande igång på Kins samtidigt som Doctor Doctor- Elin Lanto spelas på min spotify, jag vet inte direkt om jag gillar låten just därför spelar jag den för att ta reda på det. Lite skrikig men okej. Aja jag antar att jag uppdaterar senare igen om jag kan.

tack och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0