Eran belöning...


Förlåt men video klippen går inte att ladda upp så jag tänkte bjuda på lite fakta om mig...

När jag var yngre... Jag gillade jätte mycket att åka till lådbilslandet (även fast jag bara vart där en gång) Idag kommer jag inte riktigt ihåg vad man gjorde dära men det var något med bilar iallfall. Jag tyckte verkligen inte om att folk inte kastade skräp och jag tyckte att det var dumt att folk spottade och förstörde och ibland så märker jag att  sådana saker fortfarande finns kvar haha. Jag lekte även jag att jag var Mary-Kate Olsen tror det eller ej men så var det just idag fattar jag det inte själv men ja så var det.

Mina kompisar...När jag var yngre lekte jag bara med samma kompisar, Felicia, Louise och Agnes är några av dom. Haha jag kunde inte säga Agnes så jag kallade henne för Anus (a'. Jag och Felicia brukade begrava döda djur vi hittade jag kommer fortfarande ihåg fågeln vi begravde sista dagen i en kaffemugg nere i jorden. När jag träffade Miranda för första gången tyckte jag att hon var speciell och kaxig haha, ja fråga vad jag inte tyckte.

Min försa kärlek...kärlek och kärlek vet jag ju inte om man kan säga min första riktigt starka kärlek kom i fyran tror jag att det var som jag verkligen grät för men min första kille som jag gillade vad Jesper som jag känt sedan jag var jätte liten eller ca tre år. Men jag tror att jag gick på dagis eller förskolan då.

Hoppas att ni blev nöjda annat kommer vid nästa besöksrekord eller över trettio, Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0