Endast till Kellie...

Nu är jag fan trött på det hära.. jag kanske inte duger längre eftersom att jag tydligen inte vet något alls om dig verkar det som. Säg att du försöker ändra dig då, då hade allt vart mycket enklare och om jag kommit ihåg. Men jag kan också bli fjortis det enda som känns fel då är att jag kommer att mista mina kompisar men jag vet inte, vi är kanske inte menade för varan det är kanske fel att just vi blev kusinen eller är vi äkta kusiner jag vet inte. Jag har alltid varit superdupermega lycklig av att ha en kusin och en sån nära vän men nu vet jag inte kanske har dte vart fel i alla år, nej usch jag vill inte tänka så för det gör ont och tårarna kommer på riktigt nu orkar inte hålla dom inne sådan damp jag fick när jag trodde att du litade på Miranda mer än mig men det kanske du gör efter ¨allt¨ är det dära allt efter det jag sagt mellan dig och Johan isådanna fall kan jag bara säga till dig att jag är så sur på mig själv att jag fick er att bli kompisar från första början först var han bara en i  våran/min låssas väg sedan kom han på riktigt helt underbart men nu nu är allt bara jobbigt mellan oss alla. Fattar du inte att jag vill ha tillbaka den tiden eller jag vet att den kommer tillbaka eller den skulle ha kommit tillbaka under sommaren om det varit vi då men jag får planera om lite bara.

Förlåt alla läsare.


MEGA TÖNT TILL VÄNSTER !

Kommentarer
Postat av: KellieBoberg

Snälla, blanda inte in johan i dehära!

Han har inget alls med det här och göra, jag är glad över att jag och han blev vänner, thats it!

Även fast du inte är glad för min skull.

2010-05-27 @ 06:49:06
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0