Det är lugnt...

Nu känner jag mig stolt efter ca en timme och en kvart i spåret dock fick jag typ astma eller något så jag och Miranda gick en liten bit så klockan stannade på 12.36.6 mitt sämsta på två år tror jag men det har ju sina förklaringar. Sedan kommer jag hem äter och sätter mig vid datorn men ska snart dusha.

Ja jag vet att det kanske var fel av oss men du får ju typ damp ? Jag är inte kaxig eller jag var inte men jag blir det av folk bland annat dig men det fattar ju såklart inte du ? Vi kommer inte få umgås i sommar om det fortsätter så hära eller men andra ord vet jag inte om jag skulle palla det. Nu ska jag bättra mig bli en bättre person och då behöver vi inte detta iallafall inte jag. Du sa att jag skulle skita i dig inte för att jag tror att du menade det men visst jag ska skita i dig så länge du vill och kanske lite till !

Kram Michelle.










Dom andra bilderna/filmerna kommer imorgon eller vid nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0