www.barafaiquah.blogg.se


hejj, nu sitter jag och Faiquah och ska skriva rent vårat SO-arbete om Indonesien. Indonesien verkar som ett ganska fint land men endå väldigt mycket skit, tillexpempel kan det vara så att folk gör så att du får punktering på bilen och sedan om du stannar direkt så kan det hända att du blir rånad så ett tips till er är att köra vidare en bit innan ni går ut, för mer information kolla http://www.restokig.se/fakta_om/indonesien.html

Jag själv mår rätt men är som sakt väldigt trött efter sprutan igår, det kan bero på att jag antagligen inte tålde något i den, det stog att man kunde få en reaktion efter ca en till två veckor men inte för mig, jag fick det igår kväll, kände mig hängig och fick utslag på armarna och benen.

Aja nu ska jag ta och arbeta lite mer ordentligt, så jag bloggar en annan dag då jag kan, Michelle'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0