Vad gör alla en fredag ?


Svart munktröja 199:- Bikbok

Grå/vit kofta fick av mamma REA !


OJ suddig men ett nytt mobil smycke det förra vad ganska slitet
hejj, ♥

Vad är en fredag för er ? för mig betyder iallafall fredag att helgen är påväg och man ska ha det kul, vara med kompisar, shoppa eller annat som man själv tycker är kul och defenetivt (stavning?) inte behöva sitta med läxor. Jag tycker synd om dom som behöver det. Jag personligen har ca 50 sidor att läsa till på måndag inte kul alls men ett måsta annars blir det 100 sidor till veckan därefter.

Idag har jag spenderat min tid på stinsen ett tag, jag köpte present till en kompis som har fyllt tretton precis. Och eftersom att jag är jag så köpte jag också två saker till mig och fick två av mamma se bilderna ovan.Ikväll är det träning så jag kommer antagligen inte att kunna blogga så mycket men ett inlägg till ska jag försöka att klämma in iallafall.


Kommentarer
Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan!

Hoppas att allt är bra med dig! Vill bara tipsa dig om att kika in på min helt nystartade blogg! Pussen!

2010-03-26 @ 19:44:02
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0