Världens bästa bonus pappa...

Just nu sitter jag vid världens bästa bonus pappas dator eftersom att jag inte orkar gå upp och sätta igång min. Egentligen skulle jag och Moa dragit på bio idag men det funkade inte riktigt. Iallafall så är Sex in the city 2 en film som jag vill se den verkar riktigt bra och intressant (tolkas inte på fel sätt). Dock har jag inte sett ettan någon som har sett den som kan förklara lite ?
Kram Michelle.´
P.S hittade lite gammla bilder på denna dator :D:D:D:D:D:

Jag och Miranda.

Gammal på mig och syster

Gillade den bilden på mig förut (påväg ut för att träffa Emilia för första gången dock gjorde vi inte det)

OBS ! GAMMLA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0