Tidig säng gång idag ;D

Nu är jag tillbaka framför skärmen efter en dag på bla, Skinnaråsen.Vi har mest umgåts med kompiar och med varandra annars har vi väll vart ute mycket idag igen som en tredje utedag inte sant ?

Det är lite trist att det börjar närma sig slutet av veckan och Kellies ska åka hem på fredag efter midsommar och jag och min riktigt syster åker till pappa, men tur som jag har så ska jag till Kellie någon gång nästa vecka det är ju snart dax för Gothia så har lite svårt att vara borta men en vecka ska väll gå ? Idag kommer det även att bli tidig sänggång för vi ska fixa en del saker imorgon kanske slänger in ett inlägg till lite senare.

/Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0