Thank you for the music...

¨Thank you for the music the songs i'm singing thank for all the joy they're bringing¨ Nanana' låten sitter verkligen i mitt huvud efter det Tova sjöng och hur kul vi hade ja det var underbart. Minnen finns kvar men stunden är över tyvär.

Annars har jag och Maja suttit och instalerat massa sims 2 på min dator tänkt att man kan ha så kul. Så morgondagen kommer väll bland annat bestå av att spela sims 2 men lite annat är väll även planerat...bara jag som gillar sims ? aja ska dra mig emot sängen nu.

Juste kom på att Mary-Kate och Ashley fyller år idag 26 år faktiskt frågan är vad jag inte vet om dom älskade dom när jag var mindre... höhö.

Godnatt kram Michelle.


Thank you for the music-ABBA

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag fyller år imorrn dont forget that <3 :P

2010-06-13 @ 23:15:35
URL: http://ericafeliciagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0