syster dagen ?


Ursäkta dålig uppdatering för dagen men jag har haft lite annat att göra...

Vi vaknade runt tio av att min syster väckte mig alltså min riktiga syster, ooom jag blev glad(inte). Den mesta tiden har gått åt att spela Game Cube med min syster(inte kellie).Så jag och Kellie bestämde oss för att försöka vara extra snäll mot henne idag som en syster dag men tror ni att vi lyckades... det tror jag inte riktigt heller. Den andra tiden har vi spenderat på att vara på skinnaråsen för att försöka få lite färg. Men iallafall så ska jag sätta igång tv:n och kolla på matchen mellan Brasilien- Elfenbenskusten (stavning?) och ta en liten snabb dusch så vi får höras imorgon om vi kan...

Kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: sandija

du har fin blogg.



ska vi följ vid bloglovin? :D

2010-06-20 @ 21:56:08
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0