Summer10' in action

Japp du är sommaren 2010 igång och jag hoppas att det verkligen kommer att bli bra fast jag ska träna varje måndag,tisdag, onsdag och torsdag men vi får se kommer nog hoppa en del löpträningar bland annat. Men det fina vackra vädret får faktiskt mig att undra var solen tog vägen...

DETTA ÄR BARA TILL TVÅ SPECIELLA PERSONER OM DU KÄNNER DIG TRÄFFAD LÄS, DET ÄR VIKTIGT !

Fan vad folk ska utnytja och hålla på jag blir bara så besviken snälla ta åt dig ? är det hära verkligen vad du vill, jag tror inte det nu skriver jag till båda er så allt är inte till en person. Den jag lärde känna var snäll söt och underbar kunde förstå vad andra kände och var en med människa men nu vet jag inte nu är abra hälften kvar, vart tog all självkänsla vägen du tog det åt fel håll det är så synd om dig egentligen att du inte fattar det. Du vet precis du får folk att tro att du fortfarande är samma men sedan vänder du bort det och blir en annan person ååå att du inte fattar du har så mycket du hade allt men du kommer att förlora så mycket om du gör det ryck inte med dom men det är förstås du ser det inte du är inte så stark du har tappat allt tyd på dålig själv känsla.

Nu har du fått andra att må så jävla dåligt över dig att du sabbat det för andra inte bara dig själv ni båda har blivit helt sjuka på riktigt när ska ni fatta när det är försent eller ? kom igen vakna upp ur drömmen och se verklig heten. Ni förstör för er själv men först och främst FÖR ALLA NÄRA OCH KÄRA ALLA VÄNNER OCH ALLT ÄR NI SÅ JÄKLA EGOISTISKA HELT SJUKT ! sluta nu innan det är försent jag ska försöka hjälpa en i taget men då måste ni ge det en anna chans, tänka på annat och fatta vad ni håller på med blir så ****************** irreterande. Så nu har jag bestämmt mig nu ska jag hjälpa dig gumman, bara för att du ska fatta att allt är perfekt utan den personen, jag älskar dig precis som tusen andra denna text skulle kunna fortsätta mycket mycketmycket längre men jag tänkte avsluta nu hoppas att du fattar lite iallafall.

Kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: KellieBoberg'

Jag älskar dig <3

2010-06-12 @ 22:37:58
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0