Sollentuna Centum...


Bilden är tagen ifrån www.fastighetssverige.se/dev/article.php?id=639
Hallohej och allt det dära. Efter middageen har spenderats på Sollentuna centrum tillsammans med Erica och Moa vu skulle bestäma avslutningskläder dock köpte jag inget. Personligen tycker jag inte att sollentuna centrum är så bra visst det är snyggt och så men jag föredrar iallafall stinsen med fler och bättre affärer. Sedan var det bara att dra på träning vilket gick si så dära jag kan bara anta att jag kommer ha världens träningsverk imorgon efter däck löpningen.

Tänkte länka några tjejer i min klass bloggar :

www.Barafaiquah.blogg.se

www.moaamaria.blogg.se

www.ericafeliciagranqvist.blogg.se

Läs & komentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0