Smidigt or what...


FOTAD AV MIG WWW.mmichas.blogg.se !
Hejohallo !


Nu är jag framme vid min bästavän(datorn) efter en ganska kort och rolig träning. Som sagt har jag vart med Lovisa mesta dels av dagen och bäst som jag är så skulle jag kolla om jag kunde fixa en grej med min design hade ett annat tema då ( man kan ju testa ett annat men ha sitt gammla kvar om man inte sparar) men jag råkade klicka på spara knappen så hela min design försvann så jag hade teat food snyggt va ?;) men som tur hade jag iallafall kopierat header grejen så efter typ en timme var allt återställt.

Nu visas Brasilien-Nordkorea där nere på tv:n och vilka hejar man på ? Jo brasilien så klart hatar nordkorea efter alla deras vapen saker, så heja brasilien tror faktiskt att dom tar Nordkorea ganska enkelt...Annars har jag bestämt mig för att följa tre lag ur VM kan ni gissa vilka (a' ?

Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0