Över 30 unika...

Jag sa ju till er att om jag kommer över 30 unika besökare så ska ni får något, och igår blev det över 30 så vad vill ni ha, en video när Kellie dampar på en selecta automat och får erkätning eller kanske någon bild på när man var liten en frågestund välj själva ?

Idag kommer det nog vara ganska dålig uppdatering för min lillasyster fyller nio idag Grattisgrattis ! och jag ska hjälpa till att fixa lite här hemma medans hon är på friidrottsskola... och ja, jag har ringt städ hjälp eller iallafall en barnvakt självaste Miranda Nilsson kolla hennes blogg genom att klicka på bilden :)

Kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: jonna

sv: Tacktack! :)

2010-06-28 @ 11:05:15
URL: http://jonnabjarneteg.blogg.se/
Postat av: kellieboberg'

jag vill ha videon! :D

för då får världen se mitt riktiga jag ,

mahahahahahahahahhhahha (6)

fast jag dampar ju typ inte på videon, jag bara... pratar lite C;

2010-06-28 @ 11:43:14
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0