MINI-PC


OBS ! GAMMAL BILD PÅ MIG OCH ISABELL ERIKSSON !

Förlåt för min usla uppdatering...Men jag har faktiskt inte haft tid, eftersom att vi har varit på cykelutflykt i stort sätt hela dagen. Allt gick jätte bra tills vi skulle hem då Madeleines (i min klass) cykel fick punka och kedjan hoppade titt som tätt så för att vara lite snäll turades vi om att cykla på den och hjälptes åt att fixa kedjan varje gång. Så när vi kom fram till överby ridstall var klockan tre alltså tog det en halv timme extra för oss helt sjukt. Men jag är glad endå för tack vare att någon puttade i mig när jag stog och fega på kanten så tog jag årets första dopp idag i Östersjön faktiskt det var grymt skönt bortsett från att det var kallt innan och efter. Och Isabell var så snäll och hoppade först i och hämtade en sko och sedan när vi skulle gå en matlåda då hon hade kläderna på sig !!! Så som tack ska hon få 50 kronor imorgon..

Efter skolan idag åkte jag och morfar och köpte en mini-pc till mig och den funkar riktigt bra bort sett från att den inte har internet.Men tacktack för datorn Mamma, Morfar och alla. Och nu ska man hoppa in i duschen efter ett pass med fotboll.

Kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: issa

haha! fett gammal bild!!:O<3

2010-06-10 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0