Midsommar (a'


F O T A D A V K E L L I E B O B E R G  ! www.kellieboberg.blogg.se
Hej och hallå,

Igår var det ju midsommar där av min dåliga uppdatering eller jag uppdaterade faktiskt inte alls. Som vanligt varje midsommar åkte vi ut till landet det kanske tar ca en och halv till två timmar. Denna gång tror jag att det tog ca två timmar efterom att vi mellan landade på Hummesta alltså sveriges största godis affär, MUMS !

När vi väl kom fram till landet tog jag, Kellie och min lillasyster en liten promenad efter att ha hälsat på alla. Och det resulterade att vi kom tillbaka med lite blommar... dagen rullade på med lotteri, fiskedamm (dock var det dom som kastade sakerna till oss så vi fick plocka av, alltså kastade dom fisken i vattnet;) och även lite frågestund.. sedan behöver vi inte gå in på mer tycker jag...

Nu sitter jag iallafall hemma själv i mitt rum eftersom att Kellie åkte igår riktigt tråkigt tycker jag... man jag åker nog till henne nästa vecka så det är nog inga större problem. Bloggar senare kram Michelle.

Kommentarer
Postat av: kellieboberg'

men men men :o

var det jag som tog den? :o

näe, de va du! :D<3

2010-06-26 @ 13:25:23
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0