GRÖÖÖNAN ! :D

Det får rubriken heta och det får beskriva den dåliga uppdateringen.Vi åkte in runt nio och var där tio fast en jag och Kellie visste att det öppnade tolv. Så det blev en liten fika rast innan. Grönan öppnade dock tjugo minuter innan (trodde vi) så vi köpte varsit åkband och varsit inträde och gick in men icke sa nicke dom kunde pronto inte öppna innan min klocka stog faktiskt på 12.03 innan dom öppnade ;D

Och det var inte det värsta, när vi stog i Insane var det två as söta killar eller dom verkade söta då men när vi snackade med dom var ena fett dryg ju, fast den andra var fett gullig ska försöka få kontakt med honom (a'
När vi kom hem var vi typ halv döda men vi laddade om med lite äpple, glas och isvatten ni vet sådant jag och Miranda drack för typ en vecka sedan ;D Sedan umgick vi lite med Johan och Jesper mest för skojs skull, men ja trevligt var det väll iallafall.

Nu sitter vi och kollar på Kamerun-Nederländerna eller med andra ord Holland. Vi ska sappa lite mellan matcherna eller så sätter vi kanske igång GameCuben för lite extra Mariokart innan hon åker tillbaka hem imorgon, lite trist men vi kommer ju synas igen hoppas jag. Nu ska vi båda hoppa in i duschen dock en och en, så vi får höras imorgon igen.

God natt, kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0