Fångad...


Hej och God morgon, just nu sitter jag och kollar på ¨fångad¨ som går på sommarlov... det slutade nyss med att ingen hörde deras telefon när dom på ön anropade om hjälp. Iallafall så sitter jag och spelar Jakten på den försvunna nöten, som jag alltid spelade i fyran eller femman.

Nu är lilla Miranda i Cypern eller iallafall påväg till Cypern och jag kommer att sakna henne otroligt mycket men gullig som Isabell är så ska hon uppdatera hennes blogg lite granna så alla kan ju kika in på www.mirandaau.blogg.se & www.bellasdiary.blogg.se ;D

/ kram Michelle

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Haha jaaa (a) men jag somnade vid fem och sabbade ALLTING. jag hade klarat hela natten med lite mat i magen iallafall :p

2010-06-18 @ 12:31:18
URL: http://bellasdiary.blogg.se/
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

sv; kul, ha en bra dag! :)

2010-06-18 @ 12:56:57
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0