Ett sista inlägg för dagen...


JAG KOMMER ATT SAKNA ER OCH RESTEN AV 6B !
krike-Mexico osm slutade 0-2 (0-0) lite synd faktiskt eftersom att jag då hejar på Frankrike. Jag spelade även lite på Jannes telefon men märkte att jag somnade till då och då så det är lika bra att börja pallra sig till sängen... är nog trött efter gårdagen med lilla Miranda. Tack för alla fina komentarer  ! :) 

Dagens:
Hiss: Rolig dag med Miranda och Johan
Diss: Har typ sträckt mig.
Händelse: Hm... filmen kanske ?
Humör: Jätte trött och saknar kompisar annars glad.
Vän: Miranda och Johan ( även Kellie som chatt kompis ;)
Outfit: Korta svarta short & en randig tröja.
Låt: Baby-Justin Bieber ;s ( inte för att jag lyssnat på den men den påminner mig om en grej Miranda fattar )

God natt, kram Michelle.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: Hejhej jag har lagt till dig nu! :D<3

Förresten ha ett bra dag! :) kram! <

2010-06-18 @ 06:44:00
URL: http://chokladblondin.blogg.se/
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, ska vi lägga till varandra på bloglovin'? :)♥

2010-06-18 @ 11:27:58
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0