Det finns många ord som beskriver...

Det finns så många ord som beskriver underbara saker och dåliga saker men vissa saker går inte att beskriva. Man kan inte beskriva äkta vänskap det går inte för då är den inte äkta. Vissa kompisar kan jag beskriva vänskapen med för den är inte lika stark någonting eller någon gång har förstört den töjt ut den så att det aldrig kommer att bli som förr. Det stör mig men människor håller fortfarande på, ge andra lite respekt och fatta vad du håller på med ? Man kan såra en människa med tre enda ord eller bara ett, men när ska man inse det när det är försent eller kanske aldrig ? Jag vet faktiskt inte för hoppningsvis snart väldigt snart för håller det på såhära kommer jag inte orka stå emot länge till det är så nära nu så nära men jag ska hålla ut det bästa jag kan iallafall. Att säga farväl till en vän är svårt men att säga farväl till en bästavän är svårare. Under några månader har jag lärt känna människor som verkligen fått mig att känna mig stark och vågar det jag vill sådana människor som jag en gång har tyckt var anorlunda och snackat skit om, men det vet dom nu och det var innan man inte ens kände dom, varför snacka massa skit när man inte ens känna personen eller vet hur det är bara för att alla andra säger ? Det är så fel men endå gör vi det vi inser det inte för vi tänker inte utan vi bara gör så snälla tänk innan du slänger ut en komentar som faktiskt kan såra en människa vare sig du menar det eller ej. För människor växer inte på träd det finns bara en av varje person tänk om jag aldrig lärt känna dom som jag gjort jag hade vart en helt annan person och kanske en person som satt i klistret men nu har mina vänner som alltid stöttar mig hållt mig borta från det. Jag vill bara komma fram till att alla människor är unika och alla tar åt sig vare sig dom visar det eller inte

Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0