Argentina-Mexico... (a'

Ni får ursäkta mitt prat om VM men jag gillar faktiskt fotboll. Just nu spelar Argentina-Mexico en match som jag känner att jag verkligen inte får missa. Argentina gjorde nyss 1-0 dock så var det offside men det verkar som om målet var godkänt...trist för Mexico men bra för Argentina efter som att jag hejar på dom ;)

Har nyss hängt lite tvätt och tänkte lägga upp veckans låt och en dagens så ni får ha en bra dag...så härs vi för hoppningsvis imorgon.

God natt, Kram Michelle

Dagens...
Hiss: Bada ;D
Diss: Min trött het
Händelse: Bad och skinnaråsen dock bara kort stund
Outfit: T-shirt och uppdragna jeans leggins
Humör: Riktigt trött och glad
Vän: Miranda och Isabell
Låt: How to save a life ( även veckans låt)


The Fray- How to save a life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0