Årets första pool dopp= Check !

Då var årets första pool dopp gjort och jag kan bara säga att det var sjukt kallt, frös som bara den så det blev kanske ett tio minuter en kvarts dopp för mig och Lovisa vi som annars brukar bada jätte länge. Miranda är på grönan så jag ska blogga lite åt henne cool som jag är, och annars så chattar jag med systers om fått sommarlov idag grattis till hennes skola som är lite efter.

Imorgon ska Eric Saade vara med på Sommarlov så jag kommer troligtvis sitta limmad framför tv:n mellan 09.00 och 10.00 ;D

Dagens :

Hiss: Hmm... pizza med Lovisa
Diss: Iskallt vatten eller vattnet var ganska varmt men det blåste as mycket runt omkring.
Händelse: Pool dopp.
Vän: Lovisa
Humör: Rätt glad men trött.
Outfit: Korta vita short, vitt linne och en lånng ärmad tröja från bikbok ( det var sol när jag gick utanför dörren :$)
Låt:Fire Flies- Owl city


Kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0