Ute dag all the time...

Ännu en ute dag tillsammans med Kellie och den sköna solen, får man ingen färg efter det hära ja då vet jag inte vad ;D

Iallafall har jag & Kellie spenderat så gott som hela efter middagen på skinnaråsen med Jesper, Adam, Johan & Gustav konstiga grabbar det där. För det mesta spelade vi fotboll men även lite vatten krig som slutade att jag låg i det nyklippta gräset som luktade gössel med blöta kläder fatta känslan huh ?

Jag vet inte riktigt hur jag bloggar nu för tiden men som jag nämnt lite då och då så är jag faktistk med Kellie och vi har lite galen skaper för oss så inläggen blir tjaa ja ni fattar. Om ca en timme har man träning ännu mer fotboll hur orkar jag ? Lätt jag är en aktiv människa okej nu ska vi inte ta i över låter bloggande till Kellie så besök hennes blogg:

www.kellieboberg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: kellieboberg'

jag är kuuuuuuuuuuuuuuuung !

2010-06-22 @ 22:59:25
URL: http://kellieboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0