Allt & Lite till...


Hihi gullig bild, holla datum längst ner i högra hörnet eller hära : 30 mars 2008 13.10
Ja denna dag har nästan haft allt. Jag tänker iallafall vara lite tråkig och bara skriva om min dag. Som sagt bar jag och Moa ner flaggorna till kyrkan där Victor och Erik skulle ta över dom, eftersom att jag och Moa skulle sjunga lite så sa killarna att dom skulle stå hela tiden. Men mitt i mellan våra första sånger och några våra andra skulle Victor få ett pris så jag bytte av honom så att han fick vila till vi skulle komma upp på scenen igen (typ fem minuter?)

 Och sedan när vi sjungit med kören och nästan var klara med våran egna låt (några tjejer ur klassen). Så ser vi Victor lite längre bort gå och vingla och när vi kollar bak ligger fanan bara dära. Men när vi sjungit klart avlöste jag Erik så stog jag och Moa där resten av tiden. Victor fick typ ett blodtrycksfall eller vad det heter men efter ca två minuter mådde han bättre var med oss som vanligt, men man får faktiskt skylla sig själv lite när man inte äter frukost... Resten av dagen spenderades med nästan hela klassen på pizzerian då vissa stannade kvar och körde sanning och procent sedan så var det bara jag och Moa som gick/åkte runt och hade det lite skoj. Och det var min dag fast i en väldigt lång text.

P.S bilder kommer senare. Om jag kommer ihåg.

Kram Michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0