SUCK !

Ett stort suck för att Argentina ligger under, jag har ju hoppats på att dom ska ta hem hela skiten ju ;) menmen hoppas att dom kommer igen och spöar Tyskland det vore ju skönt typ alla i min familj hejar på Tyskland och så kommer lilla jag och bara heja Argentina, ja jag tror att ni förstår.

Om ett tag ska vi be ge oss till Enhörna och umgås med några och troligtvis bada lite riktigt skönt i det här vädret. Alla gnällde på att det var för kallt i snön och att man ville ha sommar och nu gnäller vissa på att det är för varmt men det tycker jag faktiskt inte att vi ska göra dte är ju stört skönt liksom annars kan man väll bara ta ett dopp i dte blå så blir man sval igen ;)

Kram Michelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0