New moon...

Börjar känna mig som en liten Twilight nörd då vi nu kollar klart på både ettan och tvåan och funderar på att åka och se trean idag, och ja Kellie har väll redan blivit det med tanken på hur hon skriker efter Jacob under filmen haha fast jag håller med diggar verkligen hans mage.

Just nu sitter vi i pyjamas i Kellies rum och det är rent ut sagt jätte varmt, jag svettas som bara den. Vi funderar på att ta oss ut ett litet tag också man ska ju passa på när det är sommar right ? ;) <3

Kram Michelle.

Fotad igår nere vi sjön...

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg !:D



tjena!:D

jag har frågestund på bloggen om du kanske vill fråga nått? nått du vill veta om mej ?:D

frågorna kan du fråga på www.neldinclara.blogg.se

2010-07-04 @ 18:26:23
URL: http://neldinclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0